زندگیموفقیت

استفاده از قانون جذب برای ایجاد زندگی بدون استرس

مفهوم قانون جاذبه یعنی این است که افکار و احساسات ما با تجربه ایجاد میشود و ما توجه خود را بر دارای سابقه ای طولانی به عنوان یک نظریه باشد، اما محبوبیت گسترده ای با توجه به “به دست آوردن راز “، اپرا، و سایر رسانه های جمعی می باشد در حالی که تئوری های مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است این کار کند و احتیاط هایی را که باید از آن آگاه باشید را ببینید و قانون جذب برای زندگی را یاد بگیرید

می توانید از اصول قانون جذب برای تسکین استرس و جذب زندگی مورد نظر خود استفاده کنید.

(من از آن در تمرین و زندگی شخصی خود استفاده کرده ام ، و این برای من خوب کار کرده است.) مراحل زیر می تواند شما را به سمت زندگی با استرس کمتر پیش بینی کند.

قانون جذب برای زندگی

ناامیدی های خود را ذکر کنید

لیستی از همه چیزهای زندگی خود که احساس ناامیدی کرده اید تهیه کنید یا اینکه می خواهید تغییر دهید. به عنوان مثال این می تواند شامل یک شغل استرس زا ، رفتار فرزندان شما یا درگیری در روابط شما باشد .

موارد مثبت را لیست کنید

بعد ، یک ژورنال را شروع کنید . برای هر وضعیت موجود در لیست خود ، هر آنچه را که می توانید در مورد مثبت بودن آن فکر کنید پیدا کنید. به عنوان مثال ، یک کار دشوار ممکن است مزایای درآمد ، چالش خلاق یا رشد شخصی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال شغل می تواند وسیله ای برای گسترش سطح صبر شما باشد.
(حداقل این می تواند اطلاعات ارزشمندی را برای شما به ارمغان بیاورد که این کاری نیست که شما بخواهید با زندگی خود انجام دهید!)

نگرش مثبت را حفظ کنید

فقط به معنای چسباندن لبخند بر روی صورت شما نیست. این بدان معنی است که از آنچه قبلاً دارید سپاسگزار باشید و به خاطر آنچه اعتقاد دارید حاصل خواهد شد ، کار کنید. درست است: تمرکز خود را از احساس کمبود و به سمت احساس قدردانی و فراوانی تغییر دهید.

به خودتان ، در آینده خود و به خدا یا جهان باور کنید و بدانید که می توانید هر تغییری را در زندگی خود بخواهید.

یک زندگی بهتر را تجسم کنید

ایجاد و نگه داشتن تصویری بصری از آنچه در زندگی می خواهید (به جای اینکه روی آنچه نمی خواهید تمرکز کنید) می تواند یک روش قدرتمند برای جذب و ایجاد فرصت مثبت باشد. 

لیست مفصلی را که می خواهید در زندگی خود داشته باشید تهیه کنید. روزانه بنشینید و تصور کنید که زندگی جدید شما چگونه به نظر می رسد و چه احساسی دارد که این تغییرات را داشته باشد.

فکر کنید ، احساس کنید ، عمل کنید

مطمئن باشید که افکار ، احساسات و رفتارهای شما به جای سرخوردگی از وضعیت شما یا هرگونه احساس منفی که ممکن است داشته باشید ، بیشتر روی اهداف شما متمرکز می شوند. صحبت خود را مثبت و خوش بین نگه دارید ؛ هر روز درگیر تصویری شوید که منعکس کننده زندگی مورد نظر شما باشد. روی برنامه عمل خود کار کنید اگر این کار را انجام دهید ، باید دریابید که در زندگی مورد نظرتان سریع گام برمی دارید.

نکات

  1. قاب افکار خود را ، راه شما تصدیق مثبت ایجاد کنید، با تمرکز بر آنچه که شما می انجام می خواهید نه از آنچه شما خنثی شده است. (می توانید تأییدات مثبت را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار مؤثر برای تغییر مثبت بیاموزید .)
  2. یک ژورنال سپاسگزاری را حفظ کنید ، جایی که مواردی را که برای شما سپاسگذار است ضبط می کنید. برای روزنامه نگاری فواید زیادی برای مدیریت سلامتی و مدیریت استرس وجود دارد ، و این عمل به شما کمک می کند تا نگرش سپاسگزاری ایجاد کنید ، که فضایی برای فراوانی بیشتر ایجاد می کند.
  3. اگر مطمئن نیستید که افکارتان چگونه بر زندگی شما تأثیر می گذارد ، می توانید الگوهای مسابقه را با یک مسابقه خوش بینی ارزیابی کنید .
  4. قبول آنچه است به جای اینکه هر روز به آنچه که در مورد زندگی خود دوست ندارید بپردازید و آرزو می کنید چیزهای دیگری متفاوت باشد ، سعی کنید با بد و همچنین خوب کنار بیایید. این بدان معنی نیست که شما در زندگی خود تغییرات مثبتی ایجاد نمی کنید. این بدان معنی است که شما هر روز روی ناامیدی های خود تمرکز نمی کنید. شما با آنچه در ضمن پیشرفت به سمت آنچه می خواهید داشته باشید صلح می کنید.

مهدی محمدپور

مهدی محمدپور هستم مدیر و تحلیلگر بخش رسانه بیتاپ , 9سال به صورت تخصصی در زمینه وب فعالیت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *