تناسب اندامزن روز

افزایش وزن بدن به طور طبیعی + چگونه چاق شویم؟

حالت شب

افراد دارای اضافه وزن به دنبال راه های کاهش وزن هستند ، اما افراد کم وزن در طی یک هفته به دنبال چگونگی افزایش وزن بدن هستند. در اینجا ما در مورد ایده های چاق شدن در یک هفته بحث می کنیم.

چگونه می توانم در خانه چاق شویم؟

روش های مختلفی برای چاق شدن در یک هفته در خانه وجود دارد. برخی سالم و برخی ناسالم نیستند. راه های سالم برای چربی در یک هفته این است که شما نباید از وعده های غذایی صرفنظر کنید ، بلکه اغلب باید بخورید یک بار وزن خود را افزایش دهید.

شما باید غذاهایی بخورید که سرشار از کالری باشند. اگر می خواهید فقط در یک هفته چاق شوید ، در هنگام انتخاب غذا مراقب باشید. آجیل ، شیر ، لوبیا و غیره سرشار از کالری هستند ، بنابراین شما باید آنها را مرتباً مصرف کنید تا سریعتر وزن خود را افزایش دهید.

افزایش وزن و کنترل لاغر شدن

اگر نازک هستید و به دنبال چاق شدن در یک هفته هستید ، پس ابتدا به غذای سریع اعتماد نکنید. برخی از چربی ها مضر هستند ، که منجر به افزایش وزن بیش از حد می شود و منجر به دیابت می شود. بنابراین شما مواد غذایی مصرف می کنید که نه تنها از کالری غنی بلکه همچنین بهداشتی نیز برخوردار است.

برای افزایش وزن در طول یک وزن ، باید مواد غذایی مصرفی خود را افزایش دهید. شما باید خوب بخوابید ، این امر به شما در افزایش وزن شما کمک می کند آب میوه های سرشار از قند را مصرف کنید تا وزن شما بیشتر شود.

دختران لاغر چگونه چاق شوند

اگر از دختران لاغر هستید و می خواهید به روش سالم وزن خود را افزایش دهید در اینجا چند نکته وجود دارد. شما باید سه وعده غذایی روزانه میل کنید. از غذاهایی که سرشار از کربوهیدرات ها ، چربی ها ، پروتئین ها و غیره هستند ، استفاده کنید. دختران لاغر باید در مورد چاق شدن در یک هفته احتیاط کنند.

حداقل برای بدست آوردن سریع وزن باید حداقل ۶۰۰ تا ۱۰۵۰ کالری اضافی از آنچه می سوزانید مصرف کنید.

برای افزایش وزن باید روزانه لرزهای خود را بگیرید. دختران نباید روی خوابشان سازش کنند. سه بار در روز شیر مصرف کنید. برای افزایش وزن ، دختران باید مرتباً تخم مرغ ، سیب زمینی ، لوبیا ، ماست ، میوه خشک و آجیل مصرف کنند.

چگونه شکم را چاق تر کنیم؟

اگر لاغر هستید و می خواهید بدانید چطور چاق شوید ، پس در جای مناسب قرار دارید. می توان به سرعت چربی را در شکم خود بدست آورد. برای بدست آوردن شکم چربی ، باید از مواد غذایی و نوشیدنی های شیرین استفاده کنید. اگر می خواهید شکم چاق تری داشته باشید ، باید از برخی مدت ورزش خودداری کنید.

آب میوه را مرتباً مصرف کنید تا چربی شکم خود را بدست آورید. بعضی اوقات رژیم کم پروتئین و رژیم غذایی کم فیبر نیز به شکم چربی کمک می کند. خواب ناکافی همچنین منجر به تجمع چربی ها در شکم می شود.

چگونه می توانم در بازوها ، پاها و باسن خود چربی بدست آورم

برای به دست آوردن چربی فقط در بازوها ، پاها و باسن خود ، ابتدا باید از غذاهایی که سرشار از کالری هستند استفاده کنید. 

به جای این که بیاید بیش از سه وعده غذایی در روز مصرف نکنید ، وعده های غذایی را از دست ندهید. اگر در مورد چاق شدن در یک هفته مراقب باشید ، خیلی کمک می کند.

ورزش به شما در افزایش وزن کمک می کند. وقتی صحبت از چربی فقط در بازوها ، پاها و باسن به دست می آید ، ورزش بسیار مفید خواهد بود. اما بهتر است اگر تمرینی را انتخاب کنید که پاها ، باسن و بازوها را هدف قرار دهد تا بتوانید چربی بگیرید. شما باید ورزش هایی مانند اسکوات ، مربای هالتر ، پیچ و تاب ، بن بست ، دمبل و غیره را انتخاب کنید.

ما بعضی اوقات با افرادی ملاقات می کنیم که بیشتر از غذای کافی می خورند اما هرگز وزن نمی گیرند. وزن بدن آنها هرچه می خورند یکسان است.

چرا آنها به اندازه کافی غذای سالم می خورند ، اما هرگز با چربی رشد نمی کنند ، مشکلی وجود دارد؟ اغلب گفته می شود افرادی که از نظر سلامتی غذا می خورند اما هرگز چربی نمی گیرند بسیار بهتر از افراد دارای اضافه وزن هستند.

این افراد سرعت متابولیکی سریع دارند. آنها می توانند کالری بیشتری نسبت به افراد دیگر بسوزانند. این افراد کمتر دچار فشار خون بالا ، بیماری قلبی و دیابت و غیره می شوند بنابراین در بیشتر موارد مشکلی در این مورد وجود ندارد.

چگونه می توانم به جای چربی سخت چربی نرم بدست آورم؟

چربی سخت می تواند برای بدن شما مضرتر از چربی نرم باشد. چربی های خیلی زیاد منجر به مشکلات جدی سلامتی می شوند. اگر چربی های سخت در بدن شما جمع می شود ، پس باید آن را جدی بگیرید و با پزشک خود مشورت کنید.

این امر به شما کمک می کند که به جای چربی های سخت ، سریع چربی های نرم دریافت کنید. به جای نان قهوه ای و سبوس دار باید از نان سفید استفاده کنید. برنج قهوه ای را برای چربی های ظریف و یا خلاص شدن از شر چربی های سخت مصرف کنید. از خوردن نوشیدنی های مضراب خودداری کنید. در عوض ، شما باید میوه و سبزیجات مصرف کنید.

در صورت بروز مشکل تیروئید چربی بدن را چگونه می توانم افزایش دهم؟

اگر مشکل تیروئید دارید و در مورد چربی بدن مشکلی دارید ، پس مراقب باشید. در مشکل تیروئید ، شما باید بدانید که چربی را در یک هفته چاق کنید. اگر از مشکل تیروئید رنج می برید باید محتاط باشید. شما باید غذاهایی را بخورید که بتواند مواد مغذی سالم برای بدن شما را تأمین کند.

برای افزایش چربی های بدن باید تخم مرغ ، گوشت ، ماهی ، سبزیجات و میوه بخورید. اگر مشکل تیروئید ندارید ، نباید ارزن ، مکمل های اضافی ، غذاهای بسیار فرآوری شده و نوشیدنی مصرف کنید.

خلاصه اینکه ، شما می توانید در یک هفته چاق شوید. در مقاله های بالا روش های مختلف چربی زدایی در یک هفته را پوشش می دهیم. اگر می خواهید وزنه بزنید می توانید از این امر راهنمایی بگیرید.

برچسب ها

زهرا پورنظم

پور‌ نظم هستم تحلیلگر و نویسنده. بیشتر اوقات‌ مشغول مطالعه هستم. عاشق عکاسی ، آشپزی و هنر های بانوان خوشحالم که در جمع بیتاپی ها هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن